Med ny logotyp, rotad i den anrika modekedjans färgstarka historia, markerar Kappahl starten på en större förändringsresa. En helt ny varumärkesstrategi har tagits fram där ambitionen är att förflytta Kappahls position mot ett än mer värdegrundat varumärke. En första del i detta arbete är en ny visuell identitet och uppdaterad logotyp.
– Nu startar en ny fas i Kappahls historia. Många delar inom Kappahl kommer att utvecklas och förändras de kommande åren. Vårt mål är att skapa inspirerande kundmöten varje dag, säger Kappahls vd Elisabeth Peregi.
[image]
Kappahl genomgår en stor
Relaterade nyheter
Mest populära
-
Remissvar: Straffansvar för den som bedriver finansiell verksamhet utan tillstånd eller registrering (RG 2024/939)
Riksgälden har inga synpunkter på förslaget i remissen. Läs hela remissvaret.
-
Brittisk leverantör av tjänster för medicinsk gas har blivit del av Atlas Copco Group
Nacka den 10 januari 2025: Medi-teknique Ltd. ("Medi-teknique"), ett brittiskt företag som tillhandahåller underhåll och service av medicinsk gas,...
-
Peab bygger kasernbyggnad i Visby
Peab har fått uppdraget att bygga en ny kasernbyggnad i Visby på Gotland. Beställare är Fortifikationsverket och kontraktssumman uppgår till 207...
-
Låga halter av cesium-137 i svamp, bär och vilt
Det finns väldigt lite radioaktivt cesium kvar i svamp, bär och vilt efter Tjernobylolyckan för nästan 40 år sedan. Det bekräftar Livsmedelsverkets...
-
Arbete pågår för att förbättra måltiderna på särskilda boenden
Strax innan jul uppmärksammades problem med maten inom särskilda boenden i Hässleholms kommun. Bland annat har kommunen fått in synpunkter om...