Som en del i sin pågående förändringsresa storsatsar Kappahl och investerar 200 miljoner kronor i en omfattande digital transformation. Med Microsoft Dynamics 365 och Azure som strategisk plattform läggs grunden för nya affärer och framtidens kundupplevelse i både fysiska och digitala säljkanaler.
– Om ett par år kommer Kappahls affärsstöd ligga i absolut framkant i vår bransch och bidra till att skapa inspirerande kundmöten varje dag, säger Kappahls vd Elisabeth Peregi.
I Kappahls helt nya varumärkesstrategi är ambitionen att förflytta modekedjans position mot ett än mer värdegrundat
Relaterade nyheter
Mest populära
-
Remissvar: Straffansvar för den som bedriver finansiell verksamhet utan tillstånd eller registrering (RG 2024/939)
Riksgälden har inga synpunkter på förslaget i remissen. Läs hela remissvaret.
-
Brittisk leverantör av tjänster för medicinsk gas har blivit del av Atlas Copco Group
Nacka den 10 januari 2025: Medi-teknique Ltd. ("Medi-teknique"), ett brittiskt företag som tillhandahåller underhåll och service av medicinsk gas,...
-
Peab bygger kasernbyggnad i Visby
Peab har fått uppdraget att bygga en ny kasernbyggnad i Visby på Gotland. Beställare är Fortifikationsverket och kontraktssumman uppgår till 207...
-
Låga halter av cesium-137 i svamp, bär och vilt
Det finns väldigt lite radioaktivt cesium kvar i svamp, bär och vilt efter Tjernobylolyckan för nästan 40 år sedan. Det bekräftar Livsmedelsverkets...
-
Arbete pågår för att förbättra måltiderna på särskilda boenden
Strax innan jul uppmärksammades problem med maten inom särskilda boenden i Hässleholms kommun. Bland annat har kommunen fått in synpunkter om...